Veelgestelde vragen

Een overzicht van veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?  Aarzel dan niet om contact op te nemen, of loop even langs in de winkel. We staan je graag te woord!

Rekent Het Maalhuis verzendkosten?

Bij Het Maalhuis betaal je € 6,50 verzendkosten (binnen Nederland). Bij een besteding vanaf €35,- worden er geen verzendkosten gerekend. Voor verzending buiten Nederland verzoeken wij je even contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat is de levertijd van bestelde artikelen

De meeste artikelen die Het Maalhuis aanbiedt zijn op voorraad. Levertijd van vers gebrande koffie kan soms afwijken omdat wij maar twee keer per week branden. Bij alle artikelen staat de levertijd vermeld.

Kan ik een alternatief afleveradres opgeven

Wij verzenden uw pakket binnen Nederland naar het adres van jouw keuze. Je kunt dat tijdens het bestelproces aangeven door bij het invullen van de gegevens de optie ‘ander afleveradres’ te kiezen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Wij hebben voor onze online winkel helaas geen inpakservice.

Ik heb 2 of meer kortingscodes, hoe gebruik ik deze in één bestelling?

Per bestelling is slechts één kortingscode/vouchercode te gebruiken. Het is dus niet mogelijk om meer dan één code in te voeren.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling is kosteloos te annuleren als deze nog niet is verstuurd. Je kunt jouw bestelling annuleren door contact met onze klantenservice op te nemen.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Ruilen & Retourneren is bij Het Maalhuis geen probleem. Ben je niet tevreden? Dan kun je de bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om de retouraanvraag in behandeling te nemen.

Hoe weet ik dat mijn geplaatste bestelling echt verwerkt wordt?

Nadat een bestelling is geplaatst, ontvang je altijd een bevestigings e-mail. Mocht je deze een half uur na je bestelling nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op zodat wij jouw order alsnog op tijd kunnen uitleveren.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan bij jullie bestellen?

Helaas is het vooralsnog enkel voor Nederlandse klanten mogelijk om online te bestellen. Woon je in het buitenland, dan is levering geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik zien hoe laat de pakketbezorger bij mij bezorgt?

Door de track & trace code in te vullen op de website van de vervoerder, krijg je een indicatie binnen welk tijdsbestek de pakketbezorger aan de deur komt.

Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt afgeleverd als ik er niet ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt het pakketje de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Mislukt de levering opnieuw, dan kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder. Hiervoor heb je maximaal twee weken de tijd. Het kan ook zijn dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons ten alle tijde mailen en op werkdagen zijn wij telefonisch te benaderen. Klik HIER voor onze contactgegevens.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Zij kunnen bekijken of de betaling goed ontvangen is.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen. Hoe kan dat?

Bij elke verzending wordt er een Track & Trace code aangemaakt. Mocht je deze op de dag na verzending nog niet ontvangen hebben, dan verzoeken we je contact met ons op te nemen. We kunnen de Track & Trace code dan handmatig voor je opzoeken.

Hoe kan ik mij afmelden/uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief vind je een link waarmee je je eenvoudig kunt afmelden voor onze nieuwsbrief.

Wat doen jullie aan service?

Wij doen er alles aan om jou een zo optimaal mogelijke service te bieden. Bij Het Maalhuis staat service hoog in het vaandel. We streven ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een beroep dient te doen op de garantie, dan hanteert Het Maalhuis uitstekende garantievoorwaarden.

Is online betalen bij Het Maaalhuis veilig?

Al onze online betalingen worden veilig en vertrouwd uitgevoerd binnen de hoogst beveiligde internetomgeving van onze betaalpartner Mollie-payments.

Is mijn privacy beschermd?

Het Maalhuis geeft jouw persoonlijke gegevens niet aan andere partijen. Jouw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van je bestelling of op grond van een wettelijk voorschrift. De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens zoals vastgelegd in de Wet persoonsregistraties, worden door Het Maalhuis nageleefd. Bovendien zijn zowel onze medewerkers als de door ons ingeschakelde derden verplicht om vertrouwelijk met jouw gegevens om te gaan.

Zijn jullie betrouwbaar?

Hoe denken onze klanten daarover ? klik op het keurmerk van Het Maalhuis

De waardering van hetmaalhuis.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 62 reviews.