Veelgestelde vragen
Een overzicht van veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om contact op te nemen, of loop even langs in de winkel. We staan je graag te woord!
Rekent Het Maalhuis verzendkosten?
Bij Het Maalhuis betaal je € 6,50 verzendkosten (binnen Nederland). Bij een besteding vanaf €35,- worden er geen verzendkosten gerekend. Voor verzending buiten Nederland verzoeken wij je even contact op te nemen met onze klantenservice.
Wat is de levertijd van bestelde artikelen
De meeste artikelen die Het Maalhuis aanbiedt zijn op voorraad. Levertijd van vers gebrande koffie kan soms afwijken omdat wij maar twee keer per week branden. Bij alle artikelen staat de levertijd vermeld.
Kan ik een alternatief afleveradres opgeven
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Wij hebben voor onze online winkel helaas geen inpakservice.
Ik heb 2 of meer kortingscodes, hoe gebruik ik deze in één bestelling?
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling is kosteloos te annuleren als deze nog niet is verstuurd. Je kunt jouw bestelling annuleren door contact met onze klantenservice op te nemen.
Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Hoe weet ik dat mijn geplaatste bestelling echt verwerkt wordt?
Ik woon in het buitenland, kan ik dan bij jullie bestellen?
Kan ik zien hoe laat de pakketbezorger bij mij bezorgt?
Door de track & trace code in te vullen op de website van de vervoerder, krijg je een indicatie binnen welk tijdsbestek de pakketbezorger aan de deur komt.
Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt afgeleverd als ik er niet ben?
Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt het pakketje de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Mislukt de levering opnieuw, dan kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder. Hiervoor heb je maximaal twee weken de tijd. Het kan ook zijn dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt ons ten alle tijde mailen en op werkdagen zijn wij telefonisch te benaderen. Klik HIER voor onze contactgegevens.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen. Hoe kan dat?
Hoe kan ik mij afmelden/uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?
Wat doen jullie aan service?
Is online betalen bij Het Maaalhuis veilig?
Al onze online betalingen worden veilig en vertrouwd uitgevoerd binnen de hoogst beveiligde internetomgeving van onze betaalpartner Mollie-payments.
Is mijn privacy beschermd?
Zijn jullie betrouwbaar?
Hoe denken onze klanten daarover ? klik op het keurmerk van Het Maalhuis